Uwaga!

Do poprawnego działania tej strony wymagane jest włączenie obsługi JavaScript w Twojej przeglądarce!
Po włączeniu obługi JavaScript, prosimy odświeżyć stronę.

Smakuj jesień: czas na słodkości!

Niskie temperatury, deszczowa pogoda i coraz krótsze dni powodują, że jesienią często czujemy się gorzej niż w upalne i słoneczne lato. Nic więc dziwnego, że szukamy sposobów na poprawienie nastroju. Z pomocą przychodzą nam słodycze. Jak pokazują badania, właśnie jesienią zaczynamy jeść ich coraz więcej.
Opublikowano: 30 września 2020 , Kategoria: news

Jesień nieodłącznie kojarzy nam się z melancholią, bo trudno po upalnym lecie przyzwyczaić się do chłodu i szybko zapadającego zmroku. Intuicyjnie sięgamy więc po te produkty, które podnoszą nam poziom cukru i wspomagają organizm w wytwarzaniu endorfin, czyli słodycze.

– Co roku jesienią nasze czekoladziarnie przeżywają prawdziwe oblężenie – przyznaje Marta Załęska, dyrektor zarządzający marki Choice. – O ile latem kolejki stoją głównie po lody, to jesienią półek znikają kilogramy czekoladek. Musimy też dbać o regularne dostawy gorącej czekolady, bo jest tak pyszna, że znika migiem.

Jak wynika z ubiegłorocznego raportu KPMG „Rynek słodyczy w Polsce” słodycze kupuje w Polsce 91 proc. konsumentów, a co dziesiąty Polak (11 proc. respondentów) zjada je nawet kilka razy dziennie. Na słodkości wydajemy średnio 81 zł miesięcznie.

Trend, który da się mocno zauważyć, to stawianie przez konsumentów przede wszystkim na jakość. Jako najważniejszą cechę kupowanych słodyczy wskazuje to aż 78% ankietowanych w przytoczonym wcześniej badaniu. Klienci chcą więc jeść słodycze, ale wybierają produkty naturalne, bez konserwantów, stworzone z najlepszej jakości składników. Choice dostrzegł ten trend już kilka lat temu. – W 100% naturalne składniki i najwyższa troska o jakość to dziś już konieczność. Klient potrzebuje jakości, nie bylejakości. Nie bez znaczenia jest też fakt, że zarówno nasze pralinki, jak i czekolady, są małymi dziełami sztuki. Przy ręcznym tworzeniu i dekorowaniu jest czas na detale i efekty, jakich nie da się uzyskać na taśmowej produkcji w wielkiej fabryce – dodaje Marta Załęska.

 

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyślij wiadomość
Rozwiń zawartość stopki
  • GALERIA PIASTÓW
    ul. NMP 9
    59-220 Legnica
  • GALERIA BRAMA POMORZA
    ul. Podmiejska 2a
    89-620 Lipienice k.Chojnic
©2015 Choice | All rights Reserved
Znajdź nas na:
Powered by
Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.
Akceptuję politykę cookies